مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش
مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانشدانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش مبانینظریو-------
مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفاهیم و مدلهای رهبری تحول آفرین و مدیریت دانش
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 490
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مقدمه 11
2-1- بخش اول: رهبری تحول آفرین 12
2-1-1- مفهوم رهبری 12
2-1-2- تئوری های رهبری 13
2-1-3- نظریه رهبری تحول آفرین 15
2-1-3-1- تعریف رهبری تحول آفرین 15
2-1-3-2- سابقه رهبری تحول آفرین 15
2-1-3-2-1- جامعه شناسی کاریزما: 17
2-1-3-2-2- تئوری رهبری کاریزماتیک: 17
2-1-3-2-3- رهبری تحول آفرین: 18
2-1-3-3- ویژگی های رهبران تحول آفرین: 19
2-1-3-4- رویکردهای رهبری تحول آفرین 20
2-1-3-4-1- نظریه رهبری تحول آفرین برنز (1978) 20
2-1-3-4-2- نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس (1985) 21
2-1-3-4-3- نظریه رهبری تحول آفرین تی چی و دیوانا (1990) 22
2-1-3-4-4- نظریه رهبری تحول آفرین شرمرهورن 22
2-1-3-4-5-نظریه رهبری تحول آفرین باس (1999- 1985) 23
2-1-3-5- شاخص های رهبری تحول آفرین از دیدگاه بس 24
2-1-3-5-1- نفوذ آرمانی 24
2-1-3-5-2- تحریک فرهیختگی 25
2-1-3-5-3-انگیزش الهام بخش 26
2-1-3-5-4-ملاحظات فردی 27
2-2- بخش دوم: مدیریت دانش 28
2-2-1- مفهوم دانش و انواع آن 28
2-2-1-1- داده 28
2-2-1-2- اطلاعات 28
2-2-1-3- دانش 29
2-2-1-4- معرفت 30
2-2-2- هرم دانش 30
2-2-3- انواع دانش 31
2-2-4- سبک های ایجاد و تبدیل دانش 34
2-2-4-1- جامعه پذیری از دانش ضمنی به دانش ضمنی 35
2-2-4-2- بیرونی سازی از دانش ضمنی به دانش صریح 35